Dag 6 - Min dag

Idag gick jag upp vid 6-tiden. Klädde på mig och sket i frukosten. Gick ut och skulle starta upp bilen men den funkade inte. Batteriet var slut (svor som fan) bad en tant om hjälp, hon hade inte tid. Jag kommer inte heller ha tid när någon behöver hjälp, jag lovar!
Men efter mycket letande kunde en ung kille i en gul renault hjälpa mig med startningen. Åkte till jobbet. Hela jävla dagen var skit. Åkte för att träna, de gick lagomt bra, vågar inte ta i för mycket när jag nyss varit sjuk, å nu sitter jag här, nyss kollat på de okända. Killen som var medium va skitkonstig. Mamma är på dejt...
Glad alla <3 dag!

Kommentarer
Postat av: Syster

Låter inte som du haft din bästa dag idag... men då blir imorn säkert en bättre dag. Har ett paket till dig, vill du veta va de é...;)Love you

2011-02-15 @ 00:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0