Dag 7 - Min bästa vän

Japp, jag har också en bästa vän. Någon som funnits vid min sida VAD som ÄN hänt.. Någon som alltid stöttat. När jag helst behövt. Någon som känt mig längre än någon annan och absolut bättre. Någon som jag VET att jag skulle kunna gå till och säga att jag hade haft ihjäl en annan person, och hon skulle bara säga "Inte så bra, men jag älskar dig ändå.."

Det finns en person i hela världen som jag kan säga EXAKT allt till, någon som ALLTID lyssnar, även om hon inte förstår, någon som jag inte behöver censurera något emot, och jag VET att jag inte kommer att få höra min historia återberättad av någon annan. Hon är den underbaraste människan på jorden, framförallt när det kommer till intregitet. Hon skulle aldrig föra det jag säger till henne vidare. Jag träffar henne inte så ofta, men jag VET att hon alltid är där. När jag ringer är det som att vi sågs igår.




Min bästa vän är Jessica aka. GosMos Larsson!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fint skrivet! :)

2011-02-15 @ 18:16:22
Postat av: Syster

Min finaste, jag är så glad att du har Jessica...och hon dig. Var rädda om varann. Puss min bästa../Syster

2011-02-15 @ 19:51:34
Postat av: Anonym

Min finaste, jag är så glad att du har Jessica...och hon dig. Var rädda om varann. Puss min bästa../Syster

2011-02-15 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0