Dag 8 - Ett ögonblick

Det finns flera ögonblick som jag skulle vilja ta upp just nu, men jag ska försöka att dämpa mig litegrann och välja 2 av mina absolut roligaste (fylleögonblick) som jag kan komma ihåg. Enjoy..
Det första:
Jag låg hemma i soffan och kollade på Tv. Min älskade vän Emelie ringde och frågade om jag hade lust att följa med ut. Jag bodde under den här tiden tillsammans med en kille och hade faktiskt egentligen ingen större lust, och jag hade inget att dricka heller för den delen. Emelie hade en flaska vin som vi kunde dela på, och efter en del övertalande så gjorde jag mig iordning och kilade ner till henne. Vi gjorde oss iordning och delade på den där flaskan vin som vi hade kommit överrens om. Vi var vid de här laget 3 tjejer hos Emelie, men en av oss ville gå till TK, medan Emelie dejtade en vakt på Hamn, så jag och hon gick dit. Vi hade verkligen en helt UNDERBAR kväll, och eftersom att hon kände han som jobbade i baren så fick vi köpa shit för 15 spänn. Efter x antal 15-kronors-shot så tyckte vi att en ultimat idé var att beställa ett helrör. De skulle ju bara bli 750:-/person, så de var ju inte så farligt. Och dessutom ville vi sitta i VIP:en...
Till slut kröp vi runt på dansgolvet.. och Emelie kom och väste i mitt öra att vi skulle dra..Efter mycket tjat gav jag med mig och vi sprang längst hela maren.. jag ropade efter Emelie varför vi sprang.. och då hade vi inte BETALAT FÖR HELRÖRET! Det var en helt sjum kväll, och till slut väcktes vi av han som ägde Kebabhouse, för han tyckte de var dags för oss att gå hem. Jag var så jävla sjuk dagen efter, men det var de värt! Tack Emelie för ett otroligt minne..
Det andra:
Jag och min vän T var ute en kväll som många, den enda skillnaden den här kvällen var att tunnelbanan inte gick hem. Så vi tog oss en sväng runt stan. Till en början somnade vi i ett "vägarbete" men senare letade vi oss upp,. och sov på en gräsplätt utanför Engelbrektskyrkan.. och inte bara tills tunneblanan började gå, utan enda fram tills 10 på förmiddagen. Också ett helt fantastiskt minne som jag alltid kommer bära med mig <3

Kommentarer
Postat av: emelie

Hahahah!! Ja det var fan i mig ett helt underart ögonblick <3

2011-02-20 @ 11:10:20
URL: http://smokinintheboysroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0