Joda så atteh..

Okej, jag må vara jordens tråkigaste människa. Men när vi kom till till halvön, som vi skulle paddla ifrån igår så fick jag panik. RIKTIG panik. Det blåste och var skitkallt! Så jag valde att åka "hem". De absolut bästa valet jag gjort på så otroligt länge. För när man inte är så peppad som alla andra, då är man heller inget roligt sällskap, å man måste själv känna att det är dags att lämna. Jag kände mig otroligt stolt över mig själv, när jag valde att åka "hem" istället. Jag trodde nämligen att de skulle avbryta färden om de var dåligt väder. Och för mig är det dåligt väder om de blåser å regnet hänger i luften. Förvisso tyckte inte alla andra de, men jag tyckte de. Och när jag fryser blir jag asgnällig :/
Jag lovar er, godiset har aldrig varit så gott, soffan hemma hos Ewa har aldrig varit så skön.. å drömkåken har aldrig varit så bra..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0