Midsommarafton i all sin glans..

Jag har, vid något absolut inte starkt tillfälle råkat lova bort mig till en lingonö. Jag ska alltså.. under 24 timmar spendera min midsommar med att paddla, tälta å vara helt fast på en ö. Utan mottagning på telefonen, utan toalett / dusch osv.. Nej, jag är ingen fin flicka som inte kan kissa i skogen. Bajsa kan jag också göra om nöden skulle falla sig på. Men jag gillar inte friluftslivet. Inte alls faktiskt, så jag förstår inte hur kan kunde gå med på det här!?
Förutom detta så är det ISKALLT i Dalarna, det känns som att sommarn tog slut för länge sedan. Jag har ägnat hela morgonen åt att osynnisgå på toaletten, (IFALL det skulle komma lite mer) Jag har under hela morgonen läst små söta citat i "Dassboken för kvinnor" å funderat på om jag ska ta med mig en fön;)
Nu börjar solen i alla fall titta fram lite, men jag börjar oroa mig för att den luras, så fort vi kommer till den där jävla ön kommer säkert regnet stå som spön i backen.
Jag säger bara en sak. Glad midsommar och det är tur att jag kan simma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0