Stranden

Igår var en av de enda dagar då jag både var ledig och det var fint väder samtidigt. Min lilla systerson Joel ringde på morgonen och frågade om jag ville vara med honom, så vi packade ihop badkläder å åkte till vinterviken (varför heter det så?) i Gröndal för att bada. Jag brukar i vanliga fall inte bada eftersom det både är för kallt och för att min kropp blir så otroligt osmickrande i bikini. Jag vet inte varför, för i vanliga fall tycker jag inte alls att det är så farligt, men i bikini är det som om varenda lite skavank kommer fram på ett osmickrande vis. Jag brukar få ta av mig ett plagg i taget, å med tanke på hur många lager jag brukar ha på mig så brukar jag inte vara avklädd förren det är dags att åka hem, å då är det ju försent att bada ändå..
Men igår slängde jag av mig allt på en gång å badade hejvilt tillsammans med ungarna! Å idag är priset för detta en rejäl jävla solbränna. Till och med ögonlocken är röda å svullna... Men det var de värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0