Helt fantastiskt nöjd med tillvaron..trots allt

Hade gått upp 2 kg i måndags igen, Kostkonsulten sa att de berodde på att jag varit sjuk innan. Jag vet inte, jag tror det beror på att jag ätit mer choklad än vanligt. Dieten är svår, Itrim är bra. Min mamma är bra..
Jag har färgat håret svart igen. Idag var jag på mary kay kurs hos mamma idag. Helén har börjat sälja sånna produkter, så om någon är intresserad finns det där. Vill något ha möte hos sig så får dem kontakta mig. Den som har mötet får 10% rabatt på alla varor. Helt fantastiskt pris..
Var med T idag i kungens kurva och lyckades komma hem med en ny telefon. Jag är supernöjd!
En samsungslur...
Annelie med familj (min syster) kommer hit på lördag och vi ska äta middag ute. Gud vad mysigt!
Längtar redan...
För er som inte vet så är min familjesituation lite speciell...
Jag har 6 syskon
Christian - Äldsta brorsan, som jag vuxit upp med, och umgåtts med hela livet
Helén - Äldsta systern som jag också vuxit upp med..
Stefan - Bror som jag fått efter pappa dog
Ingela - syster jag fått efter pappa dog
Annelie - syster som tog kontakt med mig precis innan vi visste att pappa var sjuk. En syster som är lik mig trots att vi vuxit upp på så olika ställen..
John - Bror som tog kontakt med pappa när han fyllt 18 år, för att få reda på "sanningen" frågan är bara vems sanning!?
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0