VARNING VARNING VARNING

Jag tänkte passa på att här på bloggen utbringa en varning, angående schwarzkop. Jag köpte deras svarta hårfärg Natural and easy. När jag sedan skulle tvätta ur färgen så blev resultatet såhär i badkaret!
Jag vet att det ser ut som att jag har tappat färg i badkaret som jag inte har spolat bort, eftersom de ser ut som fläckar. Men såhär blev badkaret när jag stod i de och tvättade ur färgen..
När jag sedan hörde av mig till företaget så fick jag svaret "Vår färg blir inte sådär.." - så du påstår att jag ljuger "Jo, precis. Du får höra av dig till badkarsförsäljaren dert är badkaret det är fel på" Jag har färgat håret svart i flera år och har ALDRIG varit med om dess like, tur är att jag intetidigare använt denna produkt då jag blivit anklagad för att ljuga. Deras produkter blir inte sådär, det är bara ett tecken på att de är bra färg. Dessutom så måste man ju skölja bort ordentligt om man spiller....... Jävla idioter, jag kommer att gå vidare till reklamationsnämnden, såhär får det inte gå till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0