Back in busniess

Åååååh jag är tillbaka!
Hej på er igen.
Jag är ju som jag tidigare nämnt periodare, inom allt egentligen.. eller ja inte riktigt allt, men just när det gäller bloggandet. Men det är nästan bara som att vi har satt på pausknappen, å nu när vi trycker ner play så kan vi nästan ta vid där vi slutade sist. Jag står kvar på att ha gått ner 17 kg. Så mycket mer har egentligen inte hänt, förutom att jag har haft en rejäl dipp. Dock har jag lyckats hålla min nya vikt, vilket jag tycker är helt fantastiskt.
Har sedan förra veckan börjat springa i spåret tillsammans med T. Han har börjat spela fotboll å skulle också behöva lite bättre kondis.. (jag fattar inte varför för han springer nästan 2 varv medan jag springer  ½) men de spelar ingen roll. Jag gör mitt bästa, å de är huvudsaken. Mitt mål är att kunna springa ett helt varv utan att dö, innan sommarn går över till höst. (det vill säga ungefär i september).
Imorgon åker jag och Helén till Paris. Det ska bli helt underbart! Har dock varit sjuk de senaste 2 dagarna, fick jättehög feber i söndagskväll. Men nu är jag feberfri så jag börjar seriöst tro att jag helt enkelt fick det som vi så fint kallar resfeber. För jag har inte haft några andra symptom förutom total utsugenhet/trötthet. Sov nästan hela dagen igår, å enda till 11 idag..
Sitter här å planerar resan litegrann. Senare ska jag packa ihop de sista inför resan, å sen.. imorgonbitti runt halv 5 bär det av. Hejdååååååå Sverige!
Hello paris å parisetornet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0