Packad...

..Å klar

Jag å Helén håller för närvarande på att packa hennes väska. Min var klar å stängd för länge sedan. Och vi hade för länge sedan bestämt vad hon skulle ha med sig. Men plötsligt väger väskan 10 kg och vi har inte en aning om varför!? Tydligen har hon fått samma smitta som jag, så att sålänge väskan står öppen så packar hon i mer saker. Statusen just nu är att bara Marykay produkterna väger 2 kg. De vägs såklart istället upp med att vi lämnar handduken hemma. Inte lika viktigt ;)

Min väska väger 7 kg. Jag kan alltså handla 3 kg att ta med mig hem, såvida vi inte hittar MASSOR så vi måste köpa en ny resväska. De låter dock helt otroligt då både jag och min syster har shoppingpanik å brukar komma ut med ingenting alls när vi varit inne i en affär..

Vi har försökt att strukturera upp vad vi ska göra på den här resan.. de finns några enstaka punkter, resten blir spontant. Eftersom att jag inte kan stava på franska så låter jag bli att skriva listan här, å visar er bilder när jag kommer hem istället..


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0