I sommarens soliga dagar

Hello! (Återigen)

I'm back. Kanske bara på lite visit, men det är ju så förbaskat kul å gå tillbaka för att läsa vad man gjorde förr. Snart är det ett år sedan jag skapade den här bloggen, och egentligen har inte så mycket ändrats. Jag har förvisserligen gått ner lite i vikt, å det håller jag fortfarande. Men i övrigt är allt som vanligt.. Tja, förutom den lilla detaljen att jag flyttar snart. Till en alldeles egen liten (läs nyrenoverad) lägenhet här i Slöddertälje. Min plan från början var ju att få en lägenhet uppe i stan, men jag får helt enkelt inse att jag får stanna här ett tag till, då de är totalt omöööjligt att lyckas haffa till sig nåt om man inte är snorrik. Och jag har snor, men jag är inte rik!

Den 1 okt bär flyttlasset av, och jag kan knappt bärga mig. Ni förstår att senaste tiden har jag blivit väldigt intresserad utav heminredning, så det kunde inte passa bättre än att jag fick en lägenhet just nu. Förövrigt passade gubben på att ringa på min födelsedag å säga att den var min, så bättre kunde det ju inte bli! Dessutom ligger den 1 vån ovanför Emelie <3 så lyckan är total!


Jaja, nogtjatat om de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0