Stora frågor om livet

När man sitter så här som jag gör, å inte kan gå längre än max till toaletten och tillbaka (trots att jag gjorde frukost alldeles själv imorse) så börjar man fundera på massa saker.. En av de stora saker jag kommit på är att man går på toaletten så OFANTLIGT många gånger varje dag.. jag brukar inte reflektera över det, men jag kan ju inte låta bli, nu när allt är så förbaskat jobbigt..

Jag har också kommit på att om man drar in snoret för mycket så får man väldigt lätt bihålsinflammation, iallafall jag.. så nu sitter jag här och övar på att snyta mig istället. Haha..

Jag har kommit på att jag aldrig kommer kunna skriva en hel bok.. för oftast börjar mina texter väldigt målande och intressant, men sen när det börjar bli förmycket så trappas mitt tålamod av och jag vill bara bli klar nu nu nu..
Jag har kommit på att mamma är där i alla lägen och hjälper till

Jag har kommit på att jag älskar att köra bil och att det är fruktansvärt svårt att tvätta håret i badkaret ståendes på ett ben..

Jag har kommit på att blondinbella har tagit över hela världen snart... eller åtminstonde hela Sverige, och de borde ju räcka!?

Jag har kommit på.. att dehär är helt meningslöst, men det går ju inget på TV...


... och att jag faktiskt är en diva.   shoop shoop <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0