Varför?

Varför blir det så stökigt runtomkring mig när jag är hemma och sjuk? Eller jag kanske ska säg att det blir extra stökigt då. För vart jag än kommer så blir det rörigt. Min fröken sa alltid att det ser ut runtomkring en som det ser ut i hjärnan. Jag har alltså en stökig hjärna. Det kan jag förvisso hålla med om, för jag tänker ofta på olika saker samtidigt, och hoppar emellan ämnena jag pratar om..
Hur som helst så är jag hemma från jobbet idag, jag hade superdupermigrän imorse, men nu känns det lite bättre. Dom bjuder på tårta i affären här bredvid och jag har redan varit där 3 ggr.. haha skämtosido, men lunch måste jag ju ha:)
Igår målade jag en vägg hemma hos Tommy å både han och jag var helt förbluffade över hur händig jag faktiskt är.. woop woop :D
Sen råkade jag ha färg på fötterna å ställa mig på hans vita pall, så vi var tvugna att måla den också, men de gjorde inget för den blev mycket snyggare då! Och väggen blev också snyggare.. å passade bättre ihop med zebran som sitter där. Ja... de blev bra alltså, om ni inte fattade det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0