I'm exposed

Idag skulle mamma besiktiga bilen åt mig, så jag åkte pendeltåg till jobbet. De tyckte jag var så roligt, så jag sålde bilen nu på kvällen. Heeeeej hääääärligaaaa smaaaaalaaaaa liv! För det är faktiskt så, jag blev tjock när jag skaffade bil.. å då är det säkert också anledningen till att... tja, ni vet ju vad vi pratade om igår ..
Nu ser jag bara framför mig hur jag trippar ner till bussen i mina små söta kängor, hoppsasteg från dörr till dörr, medan mitt långa, svarta, fina, lockiga hår smeker mig längst kinden när vinden pustar i det.. De är inte ens kallt.. för livet är så underbart..
Okej, jag försöker att se verkligheten. Jag kommer att HATA mig själv imorgon när jag MÅSTE pallra mig upp exakt klockan 5 för att inte komma en endaste liten sekund försent.. Men det är antagligen värt de så småningom ...
Kommer jag kunna tycka de? Antagligen när nästa månad kommer och jag slipper betala bensin.. Ingen mer bensin för pelin-elin...
Emelie sa att hon tror att jag har en ny bil innan sommarn är slut ... jag har börjat sluta tro på Emelie.
Men herregud, vad har jag gjort!? Hur ska jag kunna spontan-åka nånstans NU? Som jag annars roat mig med .. Åhh.. dedär med att tänka först?
Nej vadå tänka?? De handlar om att anpassa sig...
Dags att surfa in på SL å se vad dom har att erbjuda mig för skjuts imorgon bitti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0