Oh dear

Jag har åkt tåg till jobbet i två dagar, och hittills har jag gått i fler trappor än jag gjort sammanlagt under hela förra året .. Men jag trivs.. förutom att jag har fått jordens skavsår av mina nya skor, så har jag faktiskt inget att klaga på. Och det är som en helt ny värld har öppnats.. Jag får se folk igen.. nästan så jag glömt bort hur det var, att sitta där på tåget.. å se ungen till vänster peta i näsan och slicka på fingrarna. Eller bli helt förskräkt när grannen tvärs över tar upp en påse och kräks i, ifall man blir smittad... Det är ju rena rama smittohärden.. Men jag ÄLSKAR det... jag ÄLSKAR grönt snor och smutsiga människor.. Just nu i alla fall... tills jag åker på smittan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0