Sexspex!?

Ibland så funderar jag litegrann på dehär med att spexa i sängen. Jag, som alla vet.. har ju några extra trivselkilon, de kommer jag säkert alltid ha. Och så länge som jag har det, så kommer jag säkert inte att bli någon sexspexare heller. Jag tror att man liksom automatiskt blir både kåtare, spexigare och roligare i sängen om man är smal och snygg. Därför att:

1. Magen blir inte som ett dragspel när man drar upp bena
2. Man blir inte kvävd av sina egna tuttar om man blir tagen bakifrån och gunget kommer igång ordentligt (som hela havet stormar ungefär, fast utan stolar å musik.. bara gung gung liksom)
3. Magen/arslet börjar aldrig ens gunga..slår någon mig på rumpan så kan ni hoppa opp å sätta er på att de dallrar åtminstonde i 3 dagar efteråt... efterskalv liksom...

Det är nog inte så att jag är DÅLIG på att knulla.. alla lyckas väl någon gång träffa nån man passar ihop med. Det är bara de att man liksom blir mer bekväm om man har en kropp som liksom "följer med" ... - Jaha, vart är din kropp när du är ute och går då? tänker väl ni nu.. Och JOOO den är med mig.. helatiden.. hade man kunnat smita hade jag gjort det (promise) Men den följer mig inte lika bra, som en smal människa. En smalis kan sätta på sig vad som helst.. å så poff, så är de skitsnyggt.. jag måste börja med att rulla in alla femtioelva magar å dra upp tightsen till under armarna för att få en lagomt snygg siluettfigur som jag kan leva med..

Dock tror jag inte att fettma är en sjukdom, jag säger som Magnus Betnér "Du äter mer än du springer" ... Japp, de gör jag.. jag äter DEFINITIVT mer än vad jag springer.. Å inte är det någon idé att lova mer träning i nyårslöfte, de brukar ju oftast bara resultera i att man tränar ännu mindre... Så mitt nyårslöfte blev istället "börja ta hand om dig själv" .. Ja, då antar jag att träning är inkluderat.. så nu gäller de att sätta fart.. de har redan gåt snart 3 veckor av de nya året och hittills har jag inte tränat en enda gång.. att trycka i sig pizza med beasås räknas nog inte i kategorin "ta hand om dig" så nej... skärpning nu Elin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0