Tiden kommer och tiden går ...

Men jag består. Jag har inte blivit de minsta äldre. När jag tittar mig i spegeln nu, så ser jag samma tjej som jag såg när jag tittade i spegeln när jag var 14. Ingenting har ändrats. Jag ser inte ens att jag har en annan hårfärg. Men om jag verkligen tänker efter, så är jag helt annorlunda. Så jag förstår att folk som kände mig förr, inte känner igen mig nu.. Idag har jag varit ledig och hos tandläkaren. Tydligen har jag väldigt friskt och fint tandkött och ingen tandsten alls. Det har jag aldrig haft, varför ska man äta sten? Sjukt onödigt, de gör jätteont att ta bort.. och så blir det dyrt också.. Efter de så käkade jag lunch med ... ameh, nu är jag ju där igen... Bloggar om skittråkiga saker, vemfan bryr sig med vem jag käkade lunch? Efter allt de där så ringde min systerson Joel och ville komma, å när vi stod i köket så har vi en konverstation Joel: Elin, har du tänkt på att de flesta engelska saker börjar med "I" Jag: Vad menar du? Joel: Ja, men till exempel "Itunes" de vet väl till och med du vad det är!? Ursäkta unge herre, men JAG använde faktiskt Itunes när jag var i DIN ålder.... Hjälp.. så där skulle jag ju inte ha tänkt, hur länge sedan är det!? Typ 10 år... nej, de är MER än 10 år sen.. Kors i krösatåget.. och jag som försöker intala mig själv att jag inte har åldersnoja.. Men jag kan berätta för er, att redan innan jag fyllde 20 så började jag nöja över min 30årsdag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0