Wow

Kors i krösatåget .. Jag är vaken, jag är relativt pigg, jag har duschat OCH jag har ätit frukost ... Men de absolut viktigaste just nu. Jag hatar inte mig själv ... Jag tycker fortfarande att det känns bra i magen, och jag känner mig nöjd.. Fantastiskt. Och så har jag kommit på en till sak. Anledningen till att jag är så dålig på att blogga är ju för att jag inte haft nåt att blogga om. Och varför har jag nu inte haft de? JO, för att jag åkt bil .. när man åker bil träffar man ju inga människor, och man ser inga heller för den delen. Igår hade jag massor att prata om när jag kom fram till jobbet. Vilken jäkla idiot som fortfarande hade ringklockan på till exempel. Till och med JAG hörde ju att de ringde, så hur kunde han/hon missa det? Jag har massor med "tillgodotid" nu ... när hade jag de på morgonen senast? De jag kan inte ens komma ihåg. Okej... känner redan att jag börjat tjata ... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0