Morgontrött

Jag är nog jordens mest morgontrötta människa. Men det svänger de där. När jag ska upp och jobba är det som att ögonlocken är helt fastklistrade. Jag ORKAR helt enkelt inte öppna dom. Det är i sådana stunder som man önskar att man hade gjort sina ögonlocks-övningar mer ofta. Så att man liksom slapp de där klistret. Det är som bly, ja ni som också är morgontrötta, ni fattar vad jag menar. Men sen, när jag är ledig. Då vaknar jag automatiskt klockan 7 nästan varje dag. Super pigg och alert. Nu är klockan strax efter 9. Och jag har redan städat hela lägenheten och ätit frukost. Klockan kvart över 10 ska jag möta upp min syster och Carina för en simtur. Så då är jag minsann igång. Min stora fråga är nu: VARFÖR är det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0