Älskade, ääälskade ÄÄÄÄÄÄLLLLLSSSSSKKKKAAAAADDDDDEEEEEEEE!!!!

Är det inte fantastiskt vad folk älskar varandra på Facebook, hur man liksom nästan inte är vänner på riktigt om man inte är vänner på FB. Knappt så att man är gift med sin man om han inte har FB. Det är som en helt ny värld har öppnat sig!

Dessutom är folk så jäkla mycket med att skriva om sina fantastiska kärlekar, sin bedårande familj eller lilla gulliga unge.. Hur mycket man älskar dem och hur fantastiska det är...
Jag säger bara såhär... jag tror inte ett skvatt på de där! Jag tror att ni ljuger.. för ju mer ni försöker inbilla mig att ni har det så fantastiskt, desto mer tror jag att du ljuger. En person som har det bra, behöver sällan berätta det för alla andra. Samma sak med en person verkligen har mycket pengar på riktigt, den behöver sällan säga det!

Det är de som är skillnaden på skit och pannkaka mina vänner...
För hur vore det om man öga mot öga berättade för sina nära och kära hur mycket man faktiskt tycker om dem, istället för att skriva memoarer om de till alla ute på facebook!
 
 
 
...men de kanske har med gilla-faktorn att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0