Förlovning!

Ja, jag kan ju inte låta bli att kommentera den här förlovningen litegrann. Jag lyssnade på Rix morronzooooo imorse och jag kan inte låta bli att älska Ola Lustig.. Synd att han redan är upptagen, för annars hade jag nog passat ganska bra ihop med honom.. Ja, juste, jag är ju också upptagen och förresten är min pälsk bättre än hela rix morronzoo-gänget tillsammans... Nog sagt om den saken, för de var ju inte riktigt de jag skulle säga... Ola sa i alla fall imorse, att han trodde att de eventuellt var en liten bebis på G i Maddes mage.. Jag börjar nästan också tro det, för varför i h*vete skulle hon annars ha så bråttom med att förlova sig med den där kisen. Nu ska man givetvis inte dömma andra människor efter hur dom ser ut, eller något sånt. Men på riktigt!? Han ser ju jättegammal och sliten ut? Dessutom så tycker jag att han inte riktigt känns "äkta". Men vem är jag att bedömma det. Även om Madde haft lite otur och jag bedömmer att hon inte verkar vara så bra på att "känna av falskhet" så hoppas jag att hon har bättre lycka den här gången.. 
Jag själv skulle nog ha väntat ett slag, för hur länge har dem egentligen varit tillsammans?
 
Förövrigt så börjar jag undra när Tommy hade tänkt att fria till mig... med tanke på lill-sessans takt så kan man ju tycka att mitt och Tommys förhållande står näst intill stilla... Kom igen pälsk.. de börjar bli dags nu.. och om du skyndar dig riktigt mycket kommer vi kanske hinna gifta oss innan sessan.,. i Las Vegas.. och om vi kommer dit samtidigt som Madde, så kanske vi också kan få låna Silvia-Elvis-prästen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0