God morgon

God morgon mina vänner, har sovit länge idag också, men jag tror att jag behöver det. Annars skulle jag väl inte göra det. Ha ha.
 
Jag och Bäbben är rejält osams nu här på morgonen. Han är så sjukt på min lampa i vardagsrummet, jag förstår inte vad det är som är så roligt med den. Tänder och släcker... och släcker och tänder. Jag blir vansinnig. Jag lever som i ett discotek och det är en tidsfråga innan jag får epilepsi...
 
Nu när jag sprutat så mycket straff-vatten på honom så att han är helt plaskblöt så roar han sig med att mysa med mina smutskläder. Helatiden något som prasslar, så att jag inte kan koncentrera mig. (Lampan är av nåt papper eller liknande, som också prasslar)
 
Nu tror ni förstås att jag är jordens känsligaste människa, men det är jag inte. Jag ville bara ha de sagt, utan utlägg...
 
Idag ska jag ta mig en tripp hem till pälsk, hoppas på att få lite middag :)
Men först kanske jag ska ta och hoppa in i duschen och försöka piffa till mig lite.. känns som att jag bara sunkat omkring här i flera dagar. Fast med all rätt, jag är ju en liten sjukling...
 
Här är dom mina killar... pälsk och lill-bäbben, se så söta dom är när dom sover..nästan så att man önskar att dom alltid gjorde det :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0