God morgon..eller middag...eller...

Hej på er!
 
När jag va yngre så sa alltid min pappa att eftermiddagen börjar vid 12, kanske är det så... men i min värld är det vid 3. Så för mig är det fortfarande morgon, eller i alla fall förmiddag!
 
Mormor därmemot, hon kunde klä av sig till nattlinne redan vid 14, för efter det var de ändå försent att gå ut... :)
 
I förrgår var jag på gymmet.Jag kan inte låta bli att känna mig så sjukt sexig när jag springer på de där löpbandet. Håret fladdrar och svetten rinner sådär precis lagomt. Och man liksom studsar fram och det ser så enkelt ut, och benen är alldeles raka och man kan springa hur långt som helst och dem som springer bredvid liksom avundas mig för att jag orkar springa så länge...
Tja, det är i alla fall de jag hinner tänka under de 8 minuter som jag dödas igenom.. Och när jag kollar mig i spegeln så ser det inte alls så fantastiskt ut som de känns, utan benen liksom går ihop enda ner till knäna.. och därifrån spretar dom åt två olika håll, likt 2 marionettdockor utan styrsel...
Men jag gör det ändå och jag hoppas att folk inte lägger märke till hur fantastiskt o-fitt jag är, att det är sant de som står i varenda modetidning att alla har så fullt upp med sig själva, så de inte hinner bry sig om dina skavanker. Där kan jag säga att dom LJUGER, jag kollar alltid hur alla andra ser ut/beter sig, för att se om jag är annorlunda. Oftast är jag inte det, jag menar..HUR många är jävligt heta på gymmet?
 
Oj, nu lyckades bäbben släcka lampan, och hans klo verkar ha fastnat i snöret.. så jag måste gå och befria honom.. eller så kan lill-marrodören få sitta där ett tag till, så kanske han lär sig...
 
 
Säg hej till Captain Ketchup aka "Bäbben"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0