Hemtrevligt

Har varit med Emelie och kollat lite på Chilli idag, de är en av mina favoritbutiker, faktiskt innan IKEA, men de kommer strax därefter. Jag ska nämligen flytta upp 2 tr i min port, till en 2,5. Istället för den ettan jag bor i nu. Jag skulle egentligen vilja köpa allt de jag har nytt, men de räcker inte plånboken till för. Så till att börja med så ska jag köpa en ny sängram, och en byrå.. Sen får det komma pö om pö så att säga...
 
Men något som jag också skulle behöva, även om de ligger lite längre fram i tiden är en ny soffa... den jag köpte på IKEA för x antal år sedan börjar säga upp sig och har gjort sedan första året kan man säga... Nästan alla fjädrar har slagits ur sina fästen (de är fästena som har gått av) så den sjunger väl på sista versen...
 
Nu har jag hittat en supernajs soffa på Chili, den kostade under 10.000:- så det var ju inte fy skam... Jag köper hellre möbler som jag gillar för stunden och som är lite billigare, än att lägga flera tusen i onödan. Då kan man ju byta lite oftare om man nu skulle känna för de...
Eller så behåller man de relativt billigare möblerna och gör nåt annat roligt för pengarna!
 
 
Den soffan fast själva underdelen (de som är brunt ska vara svart) och själva överdelen (de som är tyg) ska vara mörkgrått.. Så typ den, fast ändå inte alls den... :)
 
 
Sjukt snyggt sminkbord att ha i sovrummet (JAG ÖNSKAR MIG DET HÄR)
 
Praktisk (och snygg) burk till lill-bäbbens mat...
 
 

Ja, de har jag roat mig med idag... jag går ju som sagt inte med armen, utan man kan kolla i butiker även om den bara liksom hänger där, likt en slak svans... Visste ni förresten att penis betyder just svans på latin... nä juste, men nu vet ni ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0