Hjälp mig välja..

Vilka av dessa skulle ni ha tagit?

Antingen den "mindre" snygga men ack så varma... eller de skitsnygga som inte är varmfodrade..men som ändå antagligen räcker under en svensk vinter... Ja,inte brukar jag söka mig till ställen som är kallare än Sverige frivilligt. Men jag HATAR att frysa... Jag gillar båda stövlarna,men de verkar omöjligt att få ett par stövlar som är både varma och SKITSNYGGA...ska man ha varma skor får man nöja sig med typ 85% snygga... Fast det är ju ganska högt ändå,och man verkar få nöja sig där :) ja ja,här kommer alternativen..




Kommentarer
Postat av: caroline

Dem nedersta på bilden :P om du inte redan valt.

Svar: Puh, vilken tur att de är dem jag siktat in mig på da :D
elin

2012-10-25 @ 19:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0