I don't care as long as you don't fuck with my boyfriend

Jag har under hela mitt liv varit lång. Alltså LÅNG! Vi snackar inga 1.75 cm. Jag var 1.86 redan innan jag slutat 7an. Jag kommer så väl ihåg när jag var hos skolsyster och hon mätte mig till 1.86,5 Jag var helt knäckt. Jag tittade bara på henne och sa "Den där mätgrejen måste sitta fel.." För i mitt huvud var jag MAX 1.84. Jag kunde inte tåla de där 2 extra cm. De tog kål på mig.
 
Det som är så märkligt med människor är att de liksom måste påpeka saker och ting helatiden "Gud så lång du är" "men VARFÖR är du så lång" "Hur lång ÄR du egentligen?" Det här är frågor och påståenden som jag har tagit väldigt illa vid mig utav, då jag redan VET att jag är lång. Jag är liksom inte bara lång, utan jag är stor också. Dvs inte FET, men mullig och har breda axlar. Dock har jag inte alltid varit överviktig, men när jag inte var det, hette de också "vad stor du är" Det är som om jag vore en hel cirkus som gick runt på gatorna... 
Men vet ni en sak? Jag har sakta men säkert tagit tag i mina demoner.. JAG (1.86) långa Elin, som kutade ryggen för att "passa in" i vadå förresten?? Har börjat ha klackar... och vet ni vad? Jag SKITER i vad folk tycker om det. Jag tycker att det är snyggt med klackar, jag får snygga ben i det och jag får en mycket bättre hållning. 
 
Jag har börjat svara på de där frågorna/påståendena med "Ja visst är det snyggt" eller "Vilken tur att du sa det till mig så att jag äntligen fick reda på det"
 
Dock finns det EN sak jag fortfarande hatar och det är påståendet "Du är ju stor" NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ jag är inte STOR, jag är jag... lång och härlig precis som jag är!
 
Det är klart att man ska bry sig om vad andra människor säger, i viss mån... när det bara är pladder för galleriet så kan det lika bra vara... Idag tar jag på mig mina 7 cm klackar... då blir jag 1.91... Sug på den ni ;)
 
Så kan folk få tro att jag är transa... transor är förresten helt sjukt heta! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0