Jag skulle vilja träffa en elak bebis

Åh, alla mammor i hela världen pratar om sina bebisar... Såklart att dom gör det, det är en stor prestation att klämma ut ett hyreshus, med balkonger...
När jag frågar min mamma om hur jag var när jag var liten så säger hon alltid "du var en snäll unge" Jaha, ja snäll... när jag frågar hur hon menade då så säger hon att man kunde sätta mig i en sandhög och där satt jag, tills hon hämtade mig igen.. Är man dum om man springer omkring då? Nej, de tyckte inte mamma.. för så var min storebror, han var ett aktivt barn som kom på massor med hyss...bland annat så försökte han elda upp sitt täcke när han var liten. Var han elak då? Nej... det var han inte... han var bara busig.
 
På Malou efter 10 idag så är det Carolina Gynning, hon berättar också om sin snälla bebis... Jaha... hennes bebis är snäll... Hur hade den bebisen varit om den hade varit elak?
 
Nu undrar jag vart dom elaka bebisarna bor? För här har dom aldrig bott.... Kan någon som har en elak bebis höra av sig till mig, för i så fall vill jag ha ett möte och träffa detta underverk, som (tack och lov) verkar vara sällsynt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0