Klar

Första etappen är klar.. nu ska jag bara hämta bilen och köra den runt halva stan för att komma in på baksidan av vårt hus... så jag kan packa in däcken. :)

Eftersom jag ska iväg på kickoff med jobbet sen,så har jag redan nu fixat till mig till de. Jag brukar alltså inte se ut exakt såhär till vardags,även om de är väldigt nära ;) hö hö...

Har lagt lite smink i väskan så att jag kan va sådär flådig och pudra näsan de första jag gör sen... sen lite rött läppstift på de där så blir de bra. Tänkte dessutom ha mina nya ankel-boots... :)
















ja eftersom ingen bild blev bra får ni alla... hello fjortis. Julia förlåt för att jag klagar på din fotomin... min är värre! Men du behöver inte ärva mina dåliga sidor...
Ta den där bra sidan istället... den där med oviktigt vetande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0