Mascara

Hörrni tjejer, jag har kommit på en STOR skönhetsmiss som många av er gör. Den är så simpel så att jag inte kan låta bli att störa mig när jag ser det.
 
Men när ni målar mascara så ska det göras i följande steg
 
1: Måla på färgen i den ordningen du vill
2: Se till att fransarna är ordentligt täckta (dvs att den som har blonda fransar inte har blonda "slingor" i sina fransar, vare sig på ovan eller undersidan
3: TA BORT ÖVERFLÖDET/KLADDET SOM HAMNAR PÅ ÖGONLOCKET MED EN TOPS!!!!
 
Det finns INGET som är fulare, än en tjej som är sminkad med "bara" mascara och så har hon kladd på ögonlocket... Ser man inte de? Tycker man att de är snyggt? Tänker man inte på det?
 
Jag tänker på det och vill bara uppmärksamma alla som använder "bara" mascara att börja ta bort överflödet...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0