Och solen skiner idag precis som vanligt

Alltså facebook... I all ära... men kan de bara gå och dö någonstans!
På riktigt nu... det behövs vare sig meterologer eller läkare.. Folk sätter ju sina egna diagnoser...
Och det här med journaler, de är helt överskattat.. Om en läkare vill ha någons sjukhistoria är det bara att adda personen ifråga på fejjan och sen är de frågetecknet kirrat! 
Hur kan man vilja att alla man inte känner (jo de är faktiskt så... för de flesta du har på facebook känner du inte) ska läsa om hur sjuk du är... Är inte de åtminstonde LIIIITE privat? Något man kanske delar med familj och närmast sörjande...
 
Nu tänker ni säkert "Ja, men du då... du skriver ju här att du är sjukskriven och har ont i armen" Och det kan jag förvisso hålla med om...
Men annars hade ni ju undrat varför jag kan klämma en 8 inlägg/dag... För ni ska ju inte tro att de kommer vara lika stor idéspruta på mig på fredag...Även om jag även då kommer vara lite rolig ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0