Sagolikt

Nu blev det inte fantastiskt på de viset som jag hade målat upp det. Men röda mattan var utrullad och vi fick sitta bredvid ett par som verkade vara i första dejtingstadiet. Ni vet när tjejen har röda naglar och hårt mejkade ögon och ser sådär svår ut. Så som tjejer bara ser ut och är vid första dejterna. Liksom tittar lite "under lugg" på killen och liksom bara fnissar. Inte skrattar högt även om saker är skitroliga... utan bara fnissar. Åh, det är så töntigt. Sen äter tjejer som är på första dejterna aldrig upp maten heller, även om man bara får pyttelite. Jobbigt då om man följer med sin dejt hem och får gå hungrig hela kvällen/natten sen. För jag kan tänka mig att dem svänger förbi Mc'Donalds påvägen hem annars...
 
Jag kan inte låta bli och sitta och tjuvlyssna när jag ser ett uppenbart sådant par. Man vill ju veta va de pratar om. Mitt problem när jag ska tjuvlyssna är ju de att jag gör de med ögonen. Jag har jättesvårt att höra vad personen ifråga säger, om jag inte samtidigt tittar. Detta gör att mina objekt ganska snabbt känner sig utstirrade och jag får sluta lyssna helt enkelt...
Sen kan jag inte heller låta bli att fundera över OM det blev något... om han fick till de... osv...
 
Jag har nämligen aldrig varit på en riktig dejt.. och tur är väl de. Jag lider av fruktansvärd handsvett när jag blir nervös... så jag är glad om jag slipper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0