Svenskar....

.... Världens mest köande folk.. Och här på däckbyte verkar de inte ens möjligt att tränga sig. Så det är bara sitta här och vackert vänta..

Tänkte passa på att tipsa om en bra sak... Ni vet de där jag pratade om förut med att jag ibland inte orkar handla vissa saker.. Då kan det ibland hända att jag exempelvis skiter i att ha balsam några dagar,för att slippa på till affären. Håret mår dock inte så bra av de.. och för några dagar sedan köpte jag en hårolja.. Oftast när jag köper skönhetsprodukter så här jag dom bara i skåpet och förbannar mig över att de inte fungerar... Men den här oljan har jag faktiskt använt och tro de eller ej,men den funkar! Mitt hår (och händer) har blivit superlent utan att bli fett å tungt. Och de är på bara några dagar...

Den finns att köpa hos välsorterade frisörer och ser ut såhär.. lätt värd sina 250:- för den är dryg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0