Trött tjej

Har inte direkt haft nån motivation idag.. Känns ju inte så kul att starta upp bloggandet med att säga det. Ha ha...
 
Men det är inte riktigt så jag menar. Jag har en inflammation i höger arm och har haft sedan förra fredagen, då jag var hos doktorn och fick medicin. Tyvärr har inflammationen tilltagit, trots medicinering, så jag känner att jag liksom har annat att tänka på än vad jag äter... 
Har tillbringat dagen/eftermiddagen hemma hos min syster idag. Det är alltid mysigt att vara hemma hos henne och hennes familj.
 
I övrigt har jag inte gjort så mycket mer, ligger på soffan och tar de lugnt..Har beslutat att inte jobba i helgen, då jag inte riktigt kan greppa saker med handen. Men det går över.. även om de får ta sin tid.
Och jag som äntligen kommit igång med träningen. Tänker dock fortsätta åka till gymmet och i alla fall gå på löpbandet, så jag håller i den vana jag försökt skapa.
 
Hoppas att ni mår bättre och känner er piggare än vad jag gör! <3
 
Tit-ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0