Typiskt mig...

Jag är en tjej som har ganska svårt med motivationen. Fast både och faktiskt. Har jag bestämt mig för nåt så kan jag göra de in i döden. Men det tar inte så lång tid innan jag kommer på något annat, och då var de jag kom på först inte lika viktigt. 
Mycket också för att när det blir så att man får motgångar så kan det vara svårt att liksom komma förbi dom utan att ge upp. Jag är en mästare på att komma på ursäkter... "Ja men om jag dricker den här milkshaken idag, så springer jag 16 minuter istället för 8 på gymmet imorgon" när morgondagen kommer så tänker jag "Jo, men jag MÅSTE verkligen köpa nya skor, för mina är trasiga...nähä...hann jag inte gå till gymmet som är öppet dygnet runt då...tråkigt...bäst jag avslutar kvällen med en pizza, för då kan jag ju stå i plankan i 10 minuter imorgon på gymmet, för då ska jag ju ändå dit" Sen när jag väl kommer iväg för att träna, då orkar jag ju inte göra mer än de jag ska, eftersom att jag inte tränat upp mig tillräckligt än...
 
Det är nästan som att bli bränd i en relation, har man blivit de en gång så är man inte så sugen på att testa igen, men då kommer vi fram till min nuvarande inspirationskälla PINK, med låten TRY!
Alltså seriöst, lyssna på den texten...
 
"Where there is desire
There is gonna be a flame
Where there is a flame
Someone's bound to get burned
But just because it burns
Doesn't mean you're gonna die
You've gotta get up and try try try"
 
Kort och gott säger hon ju att bara för att du är bränd betyder det inte att du dör..så gå upp och försök igen..
 
Här kan du lyssna på hela låten om du vill göra det http://www.youtube.com/watch?v=yTCDVfMz15M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0