Why?

Varför är det så svårt att göra det man ska?
 
Igår så skulle jag bytt däck på bilen, bokat tid hos optikern, hämtat ut biljetter till Tommy... Ja, listan kan göras oändlig.
 
Vad tror ni jag fick gjort? INGENTING...
Näpp... istället fick jag stressa iväg och göra allt de där idag istället. Och jag är inte ens färdig med däckbytet än.. för sommardäcken ligger fortfarande i baksätet och jag har så ont i armen nu så jag orkar inte lyfta tillbaka dom ner i källarn. Men de gör inget, för om nån snor dom så får dom ändå skitdäck, för vi måste köpa nya.
Så nu vet ni det...
 
Imorgon ska jag, mamma och Helén gå på Wallmans salonger, Helén fick de av mig och mamma i 45 årspresent...
Förra gången (när hon fyllde typ 43 eller så) så bjöd vi ut henne på Eriks bakficka... det är bland de godaste jag har ätit.. Och så hade vi skitkul också!
 
Så det är favorit i repris kan man säga....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilia ...

=)

Svar: ;)
elin

2012-10-26 @ 20:04:45
URL: http://camilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0